Saturday, June 25, 2011

...::: Kerana Ku Mencintaimu :::...



.  Lembut wanita kerana senyuman...

 .  Cekal wanita kerana keberanian...

.  Patuh wanita kerana kesetiaan...

.  Sabar wanita kerana imannya...

.  Kasih wanita kerana belaiannya...

.  Lemah wanita kerana air matanya...

.  Ikhlas wanita kerana simpatinya...

.  Pendam wanita kerana cemburunya...

.  Tanpa wanita lelaki lemah...

. Kerana wanita jugalah lelaki kalah...


Karena aku mencintaimu,
maka aku ingin kau menjaga akhlakmu..
                Karena aku mencintaimu,
tidak terlintas di hati ini untuk melalaikanmu,
                 Karena aku mencintaimu,
aku tak ingin terlalu dekat denganmu,
bahkan aku mahu kau menjauhiku dan aku akan menjauhi diriku dirimu ..
                 Karena aku mencintaimu,
aku tak ingin menyakitimu dgn perbuatanku..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...