Saturday, October 23, 2010

Sedihnya hati ini tak siapa yang tahu...

Ya Allah,hari ini aku rasa sedih sangat2...entahlah,aku memang tidak nafikan yang aku punyai terlalu banyak kelemahan..terlalu..aku bukan la seorang perempuan yang cukup sempurna dimata setiap orang untuk dinilai sebegitu..astghfirullahalazimm..aku akui yang aku tak layak pun untuk itu..aku cuba untuk mengubah sikap ku ke arah yang lebih baik lagi..uku cuba untuk memperbaiki semuanya tapi aku memerlukan masa!!..masa untuk merubah segala2nya...bukan mudah bagiku untuk meninggalkan semuanya dalam sekelip mata..tidak!!!..aku tidak mampu...ya Allah,kau kuatkanlah hatiku ya Allah...cekalkanlah hatiku untuk menghadapi semua ini..aku tak kuat ya Allah..aku tak kuattt!!!..bantulah hambaMu ini...aku dah tak punya siapa2 lagi kecuali padaMu ku memohon, tempat untuk mengadu....aminnn...

لاتحزن ان الله معنا
Maksudnya : jangan engkau bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita

2 comments:

  1. salam.saya pon tau sorang kawan yg ade masalh same cam awak.tp alhamdulillah,dengan pertolongan kakak n makcik die berserta kekuatan diri sendiri,die berjaya mengharungi 'zaman gelap die'.

    ReplyDelete
  2. wa'alaikumsalam...hmmm,setiap manusia 2 pasti ada kelemahan masing2...alhamdulillah,segalanya dah beransur pulih menjadi semakin baik..insyaAllah..semoga Allah sentiasa melindungi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...