Wednesday, December 1, 2010

JOM JALAN-JALAN YUP???...

HMMM...
nak citer aper erk?...
exam?..
tanak lah!!..bosan betul..
sekarang dah memang x de mood dah nak jawab exam..
harap2 nantu kuar soalan yang senang2 lah yer?...
hihihihihihi..
sebenarnye aser sedih jugaklah sebab  aku balik kampung 5hb malam...
dan insyaAllah akan sampai 6hb pagi 2..
kenapa yer????....
sebab saya nak pegi jalan2 dulu lah...
insyaAllahh,harap2 semuanya akan selamatlah...
dijauhi daripada perkara2 yang tidak diingini...
insyaAllah...
semoga jaulah ini akan terus lekat tersemat dihati sampai bila2...
hihihihihi...
sekarang pun aser macam dah x sabar dah nak pergi sampai nak exam pun aku masih ag main2..
teruknyerrrr Husna niiiiiiii....
ish3.. 
tapi semalan dah gayut lama dah ngan ma tersayang...
dan alhamdulillahh,ma izinkan aku pergi jalan2 dulu dan pulang lambat cikit..
terima kasih ma...
sayanggggggggggggggg maaaaaa...muaaahhhhh!!!!!!!!..
 hihihihihi...
ma,jangan risau,nanti ore balik ore bawak ma g jalan2 pulak yerrrr???....
ma kata...OK!!!...
hihihihi...
alhamdulillahhh...
lagi pun aku x risau sangat sebab abah kata nak datang...
klu ada apa2 masalah,insyaAllah..call lah abah...
tapi x lupa padaMu ya Allah,hambamu ini memohan agar kami selamat pergi dan balik...
permudahkanlah setiap perjalanan kami....
aminnn......

P/s : x sabar..X SABAR..x sabar..X SABAR...hihihihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...