Friday, November 19, 2010

Kami Makan2 Di KFC....

Syamim dan Ayu

Hmmmm...
hari nie lepas asar kami kuar jap sebab ada orang nak belanja makan KFC..
yang paling best adik ngan syamim pun ikut sekali...
masa dalam keta aku duk belakang bersama adik ngan syamim..
ya Allahhh,
naik ja dalam kereta adik ngan syamim duk pot pet pot pet...
klu adik cakap aku faham la lagi..
tp klu syamim???...
aku memang x faham langsung...
x tahu aper yang die nk cakap....
macam nak bgithu sesuatu...hi7 
hatiku terhibur buat seketika...
sampai ja kat KFC, aku dukung syamim n pimpin adik masuk dalam..
hmmm,aser macam dah jadi mak orang dah aser,,hi7 
aku hanya cari meja kosong ja....
yang beratur pegi beli makanan..
haaaa...pandai2 lah yer nk beli aper...
tunggu punya tunggu..akhirnya sampai jgk makanan..
waahhhhh,syamim ngn adik terus buat bising berebut nak makan ayam...
hadoiiiii....
pening kepala,...
semua orang pandang...
aser nak tergelak ja...hi7 
hari nie memang terhibur lah hati nie...
hmmm...
masa tengah makan abang  tel nak ambik syamim...
hmmmm,x sempat nak makan suap lama2 ngan syamim...
BYEBYE  SYAMIMMMM.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...