Monday, November 15, 2010

Pengalaman Baru

Alhamdulillahhh,malam nie adikku yang tersayang dari kedah balik...dijangka akan sampai di KB pada pukul 12 lebih..malam..hanphoneku berbunyi...tut..tut..tut..tut..

aku : assalamualaikum,hellow..ha,dah sampai ka?..
adik : wa'alaikumsalam..ha,dah smpai...dah kat ne?..
aku : jap ea..dah nk sampai dah nie..mari ngn abah..
adik : ok,bereh...cepat cikit ea..takut nie..pasni kiter pg makan kfc..
aku : ha?..kfc malam2 buta nie?..buka ka?...
adik : bukak lah kak nana..ha2
aku : ok,ikut lah..assalamualaikum..

sampai ja kat stesen bus trus nmpak adik..hu3..rindunyerr tuk menatap wajahmu adikku...kami terus pg kfc..kecian adik kebuluq dah nk makan kfc..hi7 ble dah siap ja makan..abah tbe2 bg kunci keta kat aku..

aku : ha?..ore ka bawak?...takut lah...yue,bawak ah...
adik : x se lah..letih...
abah : ha,bawah ah..bawak molek...
aku : ok..tp ore x bawak lesen abah..x po ko?..
abah : aiii.selama nie bawak keta dah hampir 3 tahun dah x dek lesen x takut pun...x po...abah ada,,
aku : heeee....saje...nk jadi budak baik jap...


aku pom bawak lah keta...kali pertama nie drive keta honda city,,hu3...keta favourite...selalu abah x bagi bawak...agaknya abah kecian kat aku kot sbb keta myvi aku dah rosak..hehehehehe  halar,x da papa lah abah..aku makin hepi ble abah kata myvi dah siap baiki...hee tgl nk g ambik kt kedai jaaa....hihihiiiii...

P/s : dalam hati nie berbisik,terima kasih abah sayang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...